Drumeție în natură (4) – jud. Hunedoara – Cheile Nerei – Cazanele Dunării

Am ales la început de primăvară un traseu colorat și presărat de locații naturale care mai de care mai frumoase. În prima zi, am vizitat cascada Clocota de lângă Geoagiu (jud. HD), am făcut un scurt popas la cetatea Devei, apoi am trecut pe la așa-numitul Tunel al dragostei, am vizitat castelul Huniazilor și Rezervația de Zimbri de la Hațeg.

A doua zi am petrecut-o în Cheile Nerei, o zona geografică specială și unică în țară. Am vizitat cascadele Bigăr și Beușnița, dar și lacul Ochiul Beiului de un albastru azur splendid, ca oglinda. Seara, am ajuns în sud de tot, la Dunăre și am admirat cel mai frumos apus văzut până atunci.

Ultima zi, am făcut o mini-croazieră pe Dunăre, la Cazane și prin peșterile din defileu, am văzut ditamai căpățâna lui Decebal, iar dupămasă am ajuns și la Podul lui Dumnezeu din Baia de Aramă (cel mai mare pod complet natural circulabil cu autovehiculele). E special și unic în țară!

Au fost 3 zile minunate în care ne-am bucurat de creație și de Creator! 🙂

Traseu: Sibiu – Cascada Clocota – Cetatea Deva – Castelul Huniazilor – Rezervația de Zimbrii Hațeg – Tunelul Dragostei – Cheile Nerei – Dunăre (la Cazane) – Podul lui Dumnezeu (Baia de Aramă) – Cheile Sohodol – acasă